Härliga sol!!

Oja.. fick mig allt en stunds stekande i solstolen.. Mumma! Passade på när jag var i Säbyn.. Hjälpte även till med lite spackling, sen grillade vi korv och njöt av värmen.. Humöret blir verkligen på topp när vädret är bra.

Har även hunnit med en fika hos Lina, mysigt!

I kväll blir det nog Evelina en sväng.. tror att de skulle vidare till Wärs men jag är inte alls sugen på att följa med eller på att köra så det blir nog tidig hemgång om de drar iväg..

Så.. nu är det väl dags att hoppa in i duschen och sen ha det vaniga problemet medd kläder.. har för mig att jag ska ha en gul topp ngn stanns.. hade ju passat nu när det ändå är påsk..

Ha en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0