Marknads morgon..

Tänker tillbaka på när man var liten och alla minnen som är kopplade till marknan.. Vem man skulle gå med, hur mycket pengar man fick ta med sig, träffar med mamma och pappa för att kolla läget. Vad man skulle ha på sig osv. Godis,
t-shirtar med div tryck, smycken och lyckopåsar var det man ofta kom hem med. Plus en massa annat skräp.. När man blev lite äldre kom diskussionerna kring om man fick gå ut på kvällen.. åh, vad jag fjäskade ibland.. ;)

Nu är det ganska annorlunda.. första vårmarknaden på jag vet inte hur länge som vi inte ska ut. Självklart ska vi gå en sväng nu på dan men i kväll åker vi nog och äter ngt sen blir det troligtvis mys hos David och Marika ;) ..

Fortfarande riktigt förkyld men i dag har jag mest ont i halsen, vaknade och gick upp redan vid 6.. ska h*n röra sig lika mycket de veckor som är kvar kommer jag vara helt slut.. tur att jag inte jobbar så mycket mer och kan ta vilopauser under dagarna...

Nu ska jag ta ett tag med damsugaren.. A är och skjuter och när han kommer hem ska vi ta oss en tur.. får väl se vad vi kommer hem med...

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0