Så.. några minuter över...

Precis kommit från jobbet... å ska snart iväg igen. Ska till Annelie med arbetskamraterna.. Trevligt!

Så vad har hänt i helgen då?? För ovanlighetens skulle kändes den lång, härligt. I fredags var jag och mamma i Uddevalla. Klippte och färgade håret, super nöjd som vanligt. Tack Sandra! Sen blev det lunch på Catcuz  och sen till Torp. Fick med mig ett par nya löparskor och en top till mig. Filt och pyamas till liten.. Å så present till lilla Alfons ;) Så jag var supernöjd med dagen.

I Lördags var det fixardag här hemma. A tvättade taket och jag platerade blommor. En sväng ut till säbyn och sen blev bilen tvättad och fick sig nya däck, vilken skillnad det blir med sommardäck på! Kvällen spenderades i Bästorp där det var 50-årsfest för B-M, supertrevligt. Dock åkte vi ganska tidigt.. yr hela kvällen :(

I går var det säbyn och spackling som gällde på förmiddagen. Känns som om man vill lägga all sin lediga tid där nu. Hjälpen behövs ju om man säger så. Synd bara att jag inte orkar lika mycket som innan. Men tur att A är snäll och ställer upp när han är ledig. Blir väl säkert en del nu i påsk kan jag tänka mig.. Middag intogs på edsresturang..

Denna vecka blir det jobb som vanligt, men med ledig fredag. Påsken är bra! På torsdag ska jag på tjejmiddag, alltid lika trevligt med tanke på vilka härliga vänner man har.. Otroligt glad över er!

Ne.. dags att åka snart.. måste hinna med att handla oxå!

I dag gick vi in i vecka 30.. det närmar sig med stormsteg.. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj! Vecka 30 redan!! Går ju så himla fort, tokigt fort! Men mysigt att han/hon snart kommer! Kram

2009-04-06 @ 17:56:34
URL: http://ninna.devote.se
Postat av: Henny

Ja, visst gör det! Snart är vi tre.. obeskrivligt! Hoppas dagen varit bra! Kram

2009-04-06 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0