Vi ska bli föräldrar :O

Ja, det förstod vi verkligen i går då vi var på NÄL, information inför förlossningen. Tycker fortfarande att det är väldigt overkligt och jag tror inte att jag riktigt kommer förstå innan liten finns här hos oss. Vilket är om två månader, sjukt! Innan vi åkte till näl var vi hos BM på kontroll. Liten hade vänt på sig och låg nu med huvudet nedåt, BM visade oss så vi båda fick känna huvudet, häftig känsla. Allt såg bra ut och hjärtljuden låg denna gång på 138. På måndag ska vi börja i föräldra grupp, ska bli kul. Tur att man vet två par till i alla fall ;)

Shopping blev det inte så mycket av, inte alls kul att handla kläder när man ser ut som en ballong. Men ett par skor hittade jag i alla fall, vitt linne tyg till gardiner i vardagsrum och så köpte vi skötbord. Så nu är det oxå fixat, skönt!

Denna vecka är det jobb som gäller. Sent i morrn och på torsdag, har utvecklings samtal. Men är som tur är tidig på fredag. Bara sex dagar kvar att jobba nu, känns helt sjukt att jag ska vara hemma minst till Januari 2011.. låter ju som en evighet. Men mysigt ska det bli.

jag och mamma har planerat in vår resa till Ullared oxå.. Tycker verkligen om att åka på tur bara vi två. Tror att svärmor kanske var lite sugen men nej, mor och dotter tur blir det ;)

Nu ska jag se på Äntligen Hemma och vårda min smygande förkylning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0