Det är dags för fredagsmys..

Lätt bästa dan i veckan, älskar fredagar. I dag har jag och Annie träffat kusinen Agnes med föräldrar, passade på att åka till Säbyn på 11 kaffe, trevligt värre! Mamma hade bakat, alltid lika gott!

Sen tog vi en lunch med Evelina på mackerian.. Det är verkligen stora port. man får där, det gillar vi ;)

Nu sover lillan, helt otroligt eftersom hon gör det väldigt sällan nuförtiden. Själv förbereder jag kvällens mat. Tar mig tid att göra en älgstek, till den ska vi ha potatisklyftor med kantarellsås, riktig helgmat! Bara vinet som fattas ;(

Har haft en toppen vecka och fullt upp hela tiden. Varit i stan med Evelina och Marie och fick tag på klänning till A & H bröllop, supernöjd! Hittade även lite annat smått & gott. Även vart och vägt min lilla (stora) flicka. 6300 och 64 lång, vet inte vad jag har för gödningsmedel i mina bröst, bra verkar det ju vara i alla fall. Tänk växa 10cm på sju och en halv vecka, helt sjukt!

Ne ta tag i maten innan lillan vaknar..

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0