Ditt namn är skrivet i mina händer!

Ja nu är dopet avklarat. Känns skönt måste jag erkänna. Var allt ganska nervös innan, men Annie var supernöjd och det gick bra för både mig och Evelina att läsa dikterna. Efteråt var det kaffe och tårta. Annie fick superfina presenter, bla; halsband, bok, presentkort, brio leksaker, gåvagn, hörselskydd, bokstäver att ha på väggen, kläder, pengar, sparbössa, påslakansett, ängel och säkert mer saker som jag inte kan komma i håg nu. Var i alla fall jätte trevligt. Så nu har vi landat i soffan, ganska slitna alla tre. John var snäll och fotade i kyrkan men jag hoppas på att få fler kort från de som var där. Här är i alla fall två;



 

Lägger upp mer på fackebook ngn dag!


Kommentarer
Postat av: Callo

Va bra att det gick bra :) kram kram

2009-08-30 @ 18:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0