Lillgrodan sover..

och jag får lite tid att blogga.

Haft besök av mina föräldrar och mamma myste med Annie så hon somnade.. Hon är vaken ganska mycket på dagarna nu, men hon sover bra på nätterna så jag är nöjd. Men det blir inte mycket gjort här hemma. Känns som om jag sitter med brösten i vädret och ammar mest hela tiden. Även om det blivit mycket bättre. nu går det i alla fall 3 timmar emellan. Annie blir så stor och jag kan inte förstå att hon redan är 6 veckor, var tog de vägen??!!

Så vad har vi gjort det senaste? Varit ute på en del småturer under Andreas semester, haft den bästa ledigheten någonsinn. Även försökt att promenera en del. Känner att jag vill komma igång lite. Många av kilona är borta men min kondition är lika med noll.. Har lovat mig själv att börja träna till hösten. Måste verkligen det.

På tisdag börjar A att jobba igen, kommer kännas superkonstigt.. men samtidigt skönt att få lite rutiner igen. jag behöver verkligen det har jag märkt. Så då blir det jag och lillan som ska mysa hela dagarna. Ser framemot babycafe och promenader med barnvagnarna ;) Just nu längtar jag lite (läs LITE) till hösten. Tända ljus, värmande filtar och härliga höstfärger. Sommaren har ju ändå varit ganska dålig, till vädret sätt. I annat fall har det varit den bästa sommaren hitills.

I morrn får vi besök av Andreas kusin med familj och på kvällen ska vi till Marika och David. Grillning står på shemat, det ska ju bli fint väder.

Ne nu ska jag röjja lite i hemmet innan det ska ammas igen! Bjuder på några bilder på min lilla goding!



Sover så gott ;)



Är väl alldeless för blödig men blir tårögd av att se bilder på min lilla tjej, tänk att hon verkligen är vår, obeskrivligt!


Förlossningsberättelse kommer.. måste bara ta mig tid att skriva den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0