Väntar på dalslänningen!

Om man ska komma på ngt negativt med att bo utanför Ed så är det väl att man inte får dalslänningen förrän med den vanliga posten. Fått veta att Annie och Andreas är med i dag, ska bli så kul att få se det! Hoppas bara på att de andra korten oxå är färdiga snart. Tog ju några på bara Annie och några på oss alla tre. Håller tummarna för att nåt ska vara bra, kul att ha. Korten som man tar på bälnäs blir ju mycket bättre än de man tar själv.

Haft ännu en bra natt när lillan sov över sex timmar, härliga tider. Nu i morrse vaknade hon och var på toppen humör, skrattade och busade tills hon kom på att hon var hungrig. Matdags och nu sover hon igen. Passade alldeless perfekt för då fick jag tid för frukost.

Dags att ta tag i de vanliga rutinerna i dag. Kanske ska minimera antalet fikor per dag till 1. Har varit väldigt många fikastunder nu i sommat. Känns som om jag levt på kaffebröd ;) Dagens får jag väl spara tills i kväll då tjejerna kommer, tänkte baka en kladdkaka! Annars vet jag inte vad vi ska hitta på i dag. Städa lite här hemma behövs i alla fall. Sen får det väl bli en promenad i det fin fina vädret ;)

Ne nu kallnar teet..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättemysigt kort på Andreas och Annie!! Ses i kväll!

2009-08-18 @ 09:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0