Halva tiden..

Ja idag går jag in i vecka 21 alltså har jag gått 20 fulla veckor. Halvtid! Så i dag kan jag börja nedräkning.. 140 dagar. På ett vis känns det som en evighet men samtidigt är det så mycket som ska fixas och donas med så tiden lär gå ganska fort.. å nu börjar det ju gå mot ljusare tider oxå. I dag när jag kom hem var det till och med ljust ute! Härligt! Men det är ruggigt kallt.. här är det just nu -7, burr..

Efter jobbet åkte jag till BM, skulle få lyssna på bebisens hjärtljud! Å det var så mysigt, men h*n hade väldigt svårt att vara still. Efter besöket åkte jag en sväng till Alfred som fyller 1 år i dag, stora pojken nu. Av oss fick han två pussel, med bondgårdsdjur.. Blev bjuden på supergod tårta! Mysig eftermiddag med andra ord!  Passade även på  att berställa tapeter till barnrummet i dag. Blev några ljusa men med svaga ränder i, tror det blir bra. Vill ju hellre ha färg på olika detaljer!

Pratade just med A som är på kurs i Oslo.. tre nätter på superfint hotell.. Önskar jag vore med.. tänk va gott med hotellfrukost.. Så nu ska jag sova själv några nätter, något jag inte är van vid.. lär ju dock somna sm en stocl, så trött som jag är nu..

Ne.. nu börjar magen kurra... får leta upp ngt att äta..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0