Mera snö??!!

Ja nu snöar det igen, jag som tyckte att det räckte bra med det som redan låg.. men men.. kul för de som åker skidor å så i alla fall. Men jobbigt att skotta!

I dag är det jobb som gäller, och i kväll är det avd. möte. Så det blir en låång måndag. Får se hur min rygg klarar av denna veckan, förra var ju ingen höjdare direkt. Fick ju brev från Försäkringskassan oxå, de ville ha in en komplitering kring mina löneuppgifter. Inte avslag på en gång i alla fall.

I går röjjde bebis runt i magen. För första gången kände vi sparkarna jätte tydligt.. så häftigt! Tidigare har de varit så difusa..

Ne nu ska jag se om jag kan få nogorlunda ordning på mitt kråkbo till frisyr i dag..

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0