Söndag kväll..

Skruvat gips och spånskiva i dag med, en vägg till blev klar. Det var jag och A som huserade själva. Mamma och pappa kom senare, då åkte vi till Billingen och åt thaimat, såå starkt och gott. Tillbaka till Säbyn för kaffe.. men inget mer skruvande för jag började bli lite sliten. Håller på att dra på mig en förkylning till är jag rädd för. Hoppas bara på att orka jobba hela veckan, vill inte ha några karensdagar och pengaavdrag nu när det är så mycket som ska handlas. Håller på att planera en Ikea resa med mamma och pappa och då är det ju kul med lite kapital..

Som sagt jobb hela veckan.. försöka med vattengympa om jag inte blir mer förkyld.. sen får vi se var som händer..

Nopp.. vi har hyrt film och jag har köpt en påse bilar. Mys kväll med A väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0