Tisdag kväll!

Varit på vattengymnastik i dag, det är verkligen såå gott! Skönt att känna att man gör ngt.. Annars har jag jobbat.. å tvättat.

Varit väldigt trött i dag med så kvällen har spenderats i soffan.. Just nu ser jag på Bygglov, ett av mina favoritprogram. Å i dag är de hos ett ungt par med en liten bebis, bara 5dagar! å så söt hon var. Så fort jag ser jag en sån liten får jag en speciell känsla.. till sommaren är det vår tur.. längtar!

A är fortfarande i Oslo, kommer hem på torsdag.. å sen på fredag är det ju februarifesten. Ser verkligen framemot den!

I morrn jobbar jag sena turen, till 18. Måste handla lite.. har helt slut på frukt.. panik!! Är ju ständigt hungrig/sugen på ngt.. då är frukt och grönt bra.. i alla fall på vardagarna.. på helgerna slinker det gärna ner ngt annat ;)

Ne tillbaka till tv tittandet!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0