Vecka 24, 118 dagar kvar..

Ja i dag går jag in i vecka 24.. känns skumt tycker inte det var länge sen man var i vecka 10.. såg på familjeliv förut att det är 118 dagar kvar till Bf, det är ju inte så länge i alla fall.. Men den sista tiden lär väl tiden stå still. Nu är det ju så mycket man ska fixa med och så tar ju jobbet mycket tid. Får väl se om jag får ngn hp eller inte. Håller tummarna för att det ska gå igenom..

Håller på att planera lite kalas nu.. En tjejmiddag om knappt två veckor, ska bli supermysigt! Sen ska jag och A ha ngt typ av gemensamt kalas för hans stora släkt.. Får väl bli ett 30års kalas för våra vänner oxå, ett mindre. Orkar inte dra igång ngt jätte project nu, känns som om vi har nog med saker att stå i. Så nu ska det tillverkas lite kort.. får ta det senare för i dag orkar jag inte!.

Soffan väntar.. tänkte vila bort min förkylning. Hoppas det fungerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0