Babymassage!

Hade hoppats att det skulle vara lika fint väder i dag, men tji fick jag. Skulle ju ut å gå juh, suck! I går var det ju heelt underbart ute, tog ett varv runt sjön. Var även och tränade på kvällen, duktigt värre. Maria och Tindra var här och hälsade på en sväng oxå, bjöd på lunch, mossacka, blev riktigt gott!

I dag hade jag hellst legat kvar under täcket, men Annie ville upp tidigt, så nu sover hon igen. Själv tänkte jag slänga på mig lite kläder/smink och ladda kaffebryggaren. Evelina kommer förbi en sväng innan jobbet. Sen ska jag och Annie ner till Piggelin en sväng, ska ju ändå dit på babymassage. Får väl se om lilla damen kan tänka sig att ligga ner denna gång, förra gången skulle hon sitta ;)

Nopp.. hitta kläder var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0