En härlig känsla!

Nu är jag nästan klar med gardinupphängning och pyntning (säger man så??) inför advent. Detta är verkligen ngt av det bästa jag vet, tycker det blir så mysigt. Annars har jag ju ganska lite saker här hemma och det mesta är ju vitt. Nu har jag röda gardiner, ljuslyktor, julstjärnor och annat piff lite här och var. Inhandlade lite nya saker på Em i går, även en jätte fin skål från Karlsson fick följa med mig hem. Bilder kommer senare, batteriet slut i
kameran. Eftersom A var ledig i går, hann jag ju med massor.

Hade tänkt mig in och gå runt sjön förut, men då somnade Annie så gott i sängen. Så nu jag jag fått städat en del i stället. Letat lite recept oxå, ska baka pepparkaksmuffins med glasyr sen tänkte jag. Bjuda på i morrn ;) Så det får nog bli en tur in sen när Annie vaknat, kanske ska ta ett varv då.

Nu är det hög tid för kaffe!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh jag ska oxå baka pepparkaksmuffins i helgen, de i cooptidningen såg så mumsiga ut!!

2009-11-27 @ 16:58:05
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0