oj då, det tog ett tag.,

Har tänkt att uppdatera hela veckan men ej hunnit (orkat).

Helgen var i alla fall heelt underbar. Festen blev superlyckad och Annie hade det bra hos sin farmor och farfar. Var riktigt skönt med litet egen tid ;) I söndags var det farsdag, Annie uppvaktade Andreas ocj på kvällen var min pappa (och mamma) här på tårta, mumma!

Så vad har denna veckan bjudit på då?? Jo.. en massa promenader, bla med Evelina och en med Martina ;) Även hunnit med en att träffa tjejerna och äta supergod blåbärspaj. Sen har vi varit på babycafe. I går hade vi en mormor/mamma/dotter dag. Vi tog en tur till Ullared, kul! Inhandlade en hel del julklappar och lite annat smått och gott. Annie var superduktig, låg i vagnen och skrattade hela dagen. Ingen sak att ha med henne.

I dag vet jag inte vad som händer , packa upp alla saker coh städa lite kanske. Kanske ska ta mig en tur in till Ed och gå ett varv oxå. I kväll blir vi nog hemma, se på idol och ta det lugnt.

Får uppdatera med bilder senare, har inte kameran i närheten och Annie somnade visst i mitt knä, MYS!

Lite annie uppdatering oxå.. Två tänder är på väg upp och hon bestämde sig för att sluta amma för ca en vecka sen, så nu är det flaska som gäller. Känns konstigt men samtidigt så var det ju hon som vägrade ta bröstet.

Ne.. ta tag i dagen kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0