sliten!

Inte ofta jag känner mig heelt slut, men i kväll är en sån. Varit fullt upp hela dagen och det känns nu. Vi har hunnit med ett besök på Piggelin, gått på babymassage, träffat Marie och Evelina och varit på hudvårdsparty hos Cissi. Lite mycket men trevligt.

Annie har knapt sovit i dag så hon slocknade redan vid sju, efter att ha ätit gröt med hela (och då menar jag hela) kroppen, blev kvällsbad och lite mys i soffan innan hon somande gott i sin säng.

I morrn har vi inga större planer mer än att vi ska till Loviseholm på eftermiddagen, äta mat och så ska A få sig en hårklippning. Ngn promenad får vi väl försöka hinna med oxå, i dag har vi slarvat lite med det.

Ne nu ska jag inta ryggläge, se på tv och bara ha det gott! A jobbar över så jag har kontroll över vad som visas på Tv, och o dag blir det Bonden som söker sin fru ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0