Tröttis!

Vet inte vad som tagit åt mig, är så trött. Skyller på det urusla vädret vi har.

I dag har vi varit på Piggelin, brukar ju vanligtvis bara vara där på onsdagar, men det var inte alls lika mycket barn där i dag så det var riktigt trevligt. Annie var dock ganska grinig och trött. Men tog ett varv efter så hon fick sova å så jag fick lite luft. Annars har vi inte gjort så mycket. Jo Evelina var här en sväng och mamma en.

I morrn ska vi på babycafe, förskolans språkpedagog ska komma och prata. Kul! Tänkte åka in tidigt så att jag kan ta varvet, då kanske lillan sover så hon orkar med cafet sen. Ska även baka fyra tårtbottnar till kalaset ;)

Ne nu ska jag försöka komma i säng.

God Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0