God Morgon Fredag!

Åh, härliga fredagar.. verkligen bästa dagen i veckan. Dock ingen sovmorgon i dag men vi tog oss morgonmys framför vakna med the voice, så mysigt hade vi det! Kuddar och täcken på golvet framför kaminen!

Nu sover lillan och jag ska försöka hitta ngt att ta på mig i kväll, ska nämligen ut på After Work. KOmmer kännas super konstigt att vara i från Annie, har ju knappt varit det alls. Men kul ska det bli, får nog bli ett eller två glas vin oxå, härligt! Bara klädproblemet kvar då, får väl prova lite av mina gamla kläder, vem vet kanske får jag på mig ngt av det. ;)

Hinna dammsuga innan Annie vaknar kanske.

Föresten "fyller" Annie 4 månader i dag !

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis Annie!! Kan nog bli mer än ett glas vin ikväll Henny...

2009-10-30 @ 13:36:35
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0