Helgen!

Ännu en helg förbi.. otroligt va fort det går. Men detta har varit ännu en toppen helg!

Fredagen började med att A kom hem med en bukett blommor, tack!


Gjorde iordning varma kantarell mackor som vännerna kom och snaskade på. Blev planering av kalset och annat prat, trevligt värre. Älskar verkligen att ha folk här. Annie var lite smågrinig, funderar skarpt på om hon har ont i munnen, jag fick ju tänder tidigt så vem vet.. kan ju hoppas att det dröjer lite till, känns ju inte så lockande att amma en liten med tänder, AJ!

På lördagen fick jag sovmorgon, snacka om att det uppskattas. Å mina två får ju lite egentid oxå! Tog oss en sväng till Åmål och hälsade på Annies kusiner:) Kvällen spenderade vi hemma i soffan. Kycklingsallad, godis, film och tända ljus, mysig kväll!

Igår trotsade vi det dåliga vädret och städade trädgården, var som två blöta katter när vi kom in, men skönt att ha det gjort. Kvällsmat hos föräldrarna ;)

Annie har börjat få lite smakport. gröt, oj vad hon gillar det!

       

Idag har jag redan varit superseiös och skurat hela huset. nu har det ammnings dags för lillan och i eftermiddag kommer Anton.. kul! En promenad får man väl hinna med oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0