snorig och grinig ...

Vilken natt, Annie har varit mer vaken än sovande. Som tur var somnade hon om vid halv åtta och sov en stund till, skönt. Men hon är så snorig, tycker synd om henne. Inte lätt att vara liten. Skulle vart i väg på baby sim i dag men fick avstyra det i går kväll, kände redan då att hon inte var helt bra. Nu somnade hon sittandes i mitt knä, blir nog en riktig soffdag i dag. Evelina kommer ut på en kopp, det är det ända inplanerade.

I går var det Me & I party när. Fick 300 för att jag hade partyt sen fick jag även en valfri barn tröja. Så detta blev det,


Nöjd! Andreas valde tröjan och jag sparkbyxorna.  Vi blev ganska många, kul att ni ville komma! Perfekt att ha en sån grej, städade och fixade iordning så nu har jag ju ett städat hus ;)

Ne nu ska jag se om jag kan lägga in lillfisen i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0