Wow!

Jag fick på mig min "gamla" jeanskjol, den jag hade innan jag fick en jätte mage. Visserligen är det svårt att andas ;) och jag lär inte få i mig så mycket mat, MEN jag kunde knäppa den.. så den och en svart top får det bli, det är verkligen nu, när man ska ut som jag ser hur dåligt med kläder jag har, i alla fall utan dreggelfläckar :) Får ta tag i det snart, lovade mig själv att inte tappa allt vad intresse för uteende heter när jag fick barn.. måste måste komma igång snart mår ju såå mycket bättre då.

ne dags att smika sig kanske. Annie vaknade precis och hon vill nog ha ny blöja och mat, som vanligt alltså!

Ha en bra kväll!

Evelina: tror du jag vågar dricka mer än ett glas då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0