Åh...

KOm just på att jag har ett HM paket att hämta ut på konsum.. Annie sover och Andreas kommer hem sent, j*la skit. Hade ju kunnat frossa i kläder och sett om ngt passat. Jaja, det får bli mitt fredagsnöje. Hoppas nu bara att allt som jag vill ha är med.. Får uppdatera om de i morrn.

Föresten vad händer i morrn?? Jag och Annie vill gärna hitta på ngt i morrn på dan om intresse finns.. Så hör av er om de e ngt på g..

De ringde om plats på förskolan för Annie. Hon har fått plats på räven, vilket jag gillar jätte mycket men saken är den att hon fick den i augusti. Jag hade ju tänkt att vara hemma längre, men får väl se hur de blir. Ibland får man ändra sig.. väger just nu fördelar mot nackdelar. Pratade med N i dag oxå, hon visste inte hur det såg ut med jobb för mig. Men får jag nåt så kan jag nog inte tacka nej. Så nu är det väl kanske dags att hålla tummarna. Tänk om man fick komma tillbaka.. men sån tur har jag aldrig.. Den som lever får se. Blir nog bra i vilket fall som hellst.

Ne nu ska jag ta och plocka upp alla leksaker, för ca 100 gången i dag.

Föresten så säger lillan nu mamma, pappa, titta och vov. Sötnöten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0