så gick de tre dagar..

jag som var så duktig på att uppdatera.. helt glömt bort de sista dagarna.. Vi har egentligen inte gjort så mycket.. Umgåts med vänner, promenerat och myst. Livet som föräldraledig är UNDERBART. Nu njuter jag ännu mer, i fall det nu blir att man börjar jobba tidigare än det var tänkt från början. Det får bli som de blir helt enkelt.

Just nu skulle jag vilja gå på en låååång promenad i det fina vädret. Men Annie sover och Andreas jobbar över. Så i stället ska jag spana lite på nätet och emellan tvätta.

Eftermiddagen spenderades ute i dag. Annie älskart!








I morrn är det fredag och så ska jag och Annie  träffa bästaste Evelina. Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0