Vilka dagar.

Efter att ha haft ett riktigt bra flyt ett tag så har det vänt lite. Började igår när jag skulle  åka från mamma. Då bestämde sig bilen för att stanna, på en raksträcka, mellan Ed och Säbyn. SUCK! Vad gör man, ringde A, men han jobbar ju 1.5h hemmifrån. Som tur är har jag de bästa av vänner. Jonas  & Evelina kom som räddarna i nöden och bogserade bilen. TACK! Så nu får vi lägga ännu mer pengar på bilen, så J'la trist. Vill ju handla andra saker... Tror ju man ska slippe sånt när man har en hyffsat ny bil, ånejdå! På kvällen blev Annie superförkyld och grinig ;( Vilket har hållt isig i dag med. Kan väl kanske vara tänder, trist är det i alla fall.

Inte nog med de, våran hund Zeke fick ett ryck förut så jag satte ut han i hundgården en stund. Å vet ni vad han gjorde då. Jo han lyckades trycka in huvudet i en glipa och fastna.. så efter en halvtimme med en trött och skrikandes Annie i vagnen och en gnyende hund i gården lyckades jag tillslut "knippsa" av stålet så jag fick ut han..

Nu hoppas jag att helgen bara blir bättre. I eftermiddag blir det i alla fall kycklingtortillas a´la VV till middag och troligtvis ett glas vin. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Fredagsmys skulle jag tro! Måste försöka få till en promenad oxå, eller ska man ta en joggingtur. Ska ju trots allt springa vårruset om mindre än en månad..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja så kan det vara ibland! Var skall du springa? Jag skall i alla fall försöka ta mig runt här ner i gbg. =)

2010-04-16 @ 15:14:49
Postat av: Henny

Skulle tagit en runda här hemma, men fastnade i soffan. I morrn tror jag på att det sker ;)

2010-04-17 @ 21:54:06
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0