blandade känslor

Ena stunden tror jag på detta till tusen, andra gråter jag. Tycker det är jobbigt att lillan redan ska skolas in. Känns ju som igår jag såg henne för första gången. Även om jag tvivlar lite så tror jag detta är en bra lösning. Blir ju som sagt bara halvdagar och än så länge inga tidiga mornar. I morrn börjar alltså Annie på räven och jag börjar jobba. Andreas som ska sköta inskolningen är ganska nervös han me. Men nu är i alla fall huset klart och "skolväskan" inhandlad ;) Tror Annie känner på sig att det är ngt på gång oxå. Hon har i en vecka somnat klockan sju i sin säng. I dag somnade hon halv tio i soffan , har inte hänt på många månader..



Vi har i vanlig ordning haft en alldeless underbar helg tillsammans. Verkligen tagit vara på denna semestern känns det som. I fredags var vi i Åmål och fixade pass till Annie. Passade på att fynda lite skor oxå. Sen blev det en tur till Farmor Majas Vind, mitt nya favorit ställe. Vilka fina saker de har, helt i min stil! Skulle vart ut på kvällen med  vi köpte hem räkor och drack några glas i stälet, mys de oxå!

I lördags var jag och Annie hos Alfons och lekte lite, å fikade så klart ;) Eftermiddagen/kvällen spenderades i Loviseholm. Med middag, svampplockning å lite rötjut ;)

I dag har jag påbörjat lite nya projekt. Så jag borde bada i lacknafta i kväll, får ju alltid färg överallt. Bilder kommer allt eftersom det blir klart. Blir såå bra, kul att vara igång med lite smårenovering igen. Tur att vi tycker det är lika kul båda två, å att vi gillar vitt!

Ne nu ska jag snart sova så jag orkar med morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0