fyradagarkvar!

Snabba vändningar i dag.
Jobb, handla, hem äta middag, leta regnkläder,
iväg igen, till Lee, träffa kollegor, umgås, fika,
hem och lägga trött Annie!

Ja det var min eftermiddag! Trevlig med fullspäckad ;)

Nu är det bara FYRA dagar tills vi åker till Kreta, underbart!
Men jag måste börja packa, hela veckan är helt tjock med olika aktiviteter.
Får nog ta till nätterna.

Men ni som har rest med små barn, vad får man absolut inte glömma?

Tacksam för tips!

Ska ju på bröllopsfest för C & H dan efter vi kommit från Kreta.
Funderat mycket på vad man ska ta på sig.
Letade igenom garderoben och hittade en klänning som jag hade för flera år sen.
I morrn ska Anita hjälpa mig att sy om den lite, tror det blir kanon!

Just de, ta hand om tvätt var de ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0