Nya rutiner!

Efter 15 månader hemma har man fått vissa runtiner. Nu ska dessa helt slopas, göras om och ändras. Stress! Halv ett ska jag lämna skruttan, då ska hon ha fått isig lunch, sovit och vara klar för dagen. Än så länge följer vi schemat bra. Annie sover i vagnen och jag ska trycka i mig lite å äta. Just de, skulle ju förbereda middag oxå, får väl ta det när vi kommer hem. Var ute hela morgonen/tidig förmiddag och lekte i sandlådan. Jag byggde och Annie rasade, tänk va kul de kan vara. Eftersom det regnade blev vi gött blöta men va gör väl de när Annies ansikte lyser upp av ett stort leende.

Ska lämna för första gången i dag, varit med om mååånga lämningar med då som fröken. Nu blir de ngt helt annat. Jag är nervös! Töntigt, ja det är möjligt, men hon är ju mitt allt.

Nu, MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0