Gert musexpert

Trodde jag skulle dö när jag lyssnade på P3 i dag. De tog upp låtar som liknade varandra i melodin. Härom dan sa jag att Manboy och gert musexpert påminner om varandra, visst gjorde jag Evelina, och nu säger de samma på
p3, lite kul.

I dag har A varit hemma från jobbet, förkyld å dålig, stackarn. Men jag och Annie är pigga, eller Annie är ju fortfarande snorig men inget värre. Vi har varit ute en del i dag. Jag påbörjade avskottning på altanen, vill ju kunna sitta vid solväggen. Men oj va tungt de va. Ett varv runt sjön blev det oxå. Skönt! I morrn hoppas jag på att vi kan gå till Piggelin, Annie behöver nog träffa lite andra nu, så hon får lite att titta på. Då kanske hon glömmer att det gör ont i munnen.

Lovade ju att visa lite bilder oxå..









Pengar, smycken, handduk, vin, bakformar och blommor oxå! En väldigt lyckad födelsedag med andra ord, TACK!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, Jonas hade oxå hört det på radion, kul kul!

2010-03-17 @ 16:05:24
Postat av: Jonas

Jag hörde oxå på P3 och skulle sms dig, med dit nr. hade blivit borta när jag bytt mob.!

2010-03-17 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0