rensar ur..

onsdag morgon, mitten av arbetsveckan. Vilket betyder att det snart är fredag, HÄRLIGT! Det blir en bra helg, det känner jag på mig. Knappt hunnit träffa A, först skidresa och sen en massa övertid. Helgen blir ju i alla fall lång ,eftersom det är hans lediga måndag. Kalas för Alfons på lördag.. å för mig på söndag.

I dag var vi upp tidigt, svårt att sova med snuvig näsa.. men efter en flaska välling somnade hon om. Jag däremot tar lite egentid. Kaffe + voice + bloggkoll  = bra morgon!

Blir inget Piggelin för oss i dag, Annie orkar nog inte med det. Ska ta en tur till Säbyn i stället, så hon får träffa ngn i alla fall, å jag med för den delen. I eftermiddag är det ju dags att väga sig igen, nervös som alltid, hoppas att jag går ner lite i alla fall. Kan ju inte räkna med lika mkt som förra gången. Återkommer med resultat.

Håller på att rensa ur lite här hemma, lägger ut en del på tradera. Så nu ska jag snart fylla på ned nytt. Trodde inte jag skulle få ngt för mina saker men nästan 600, helt ok ;)

Ne nu ska jag hälla i mig en kopp till!



Annie leker med de utrensade kläderna... busunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0