Älska sol!

Det går ju inte att undvika detta UNDERBARA väder. Man mår ju helt klart bättre när man får lite sol på näsan. I dag har jag och skruttan varit ute i stort sett hela dagen. Förutom ett besök på piggelin då, Oj vad jag kommer sakna det stället när jag börjar jobba. Älskart! Det blev ett varv  runt sjön innan och ett varv efter.. Skönt!

Fick även sommarkänslorna när jag för första gången i dag klippte gräset. OJ va fint de blev. Det gör så mycket när gräset är välklippt.

Synd att man inte har haft stegräknare på i dag, många har de blivit.

Planerna är nu att röjja undan lite, så man slipper det om vädret blir bra i morrn. Då måste jag handla ekar i kylskåpet. Ska även hinna med att baka en kaka till kvällen.

Nopp fram med dammsugaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0