Blomsterbud!

Känns som om klockan borde vara 17, men den är bara drygt 12. Annie vaknade tidigt i dag, redan före sju. Så vi har hunnit med att leka inne, städa lite och varit hos mamma. Vi har nämligen agerat blombud åt pappa. De har 25årig bröllopsdag i dag, grattis! Vilket betyder att jag och Andreas oxå har något att fira i dag, för nu är det tre år sedan vi förlovade oss. Tiden går fort! Älskar dig <3

Nu sover lillan och jag passar på att laga middag. Köttfärslimpa, potatis, brunsås och lingon. Mums! Snacka om riktig husmanskost. Jag gillart!

Dags att ladda lite inför kvällens utmaning oxå, ska ju springa vårruset i Vännersborg. De blir grejer de..  men en tid runt 33-35 borde jag väl klara av. Målet var ju 30 men det tror jag inte att jag fixar, men vem vet. Får väl hänga på de andra med bättre kondition, det brukar ju funka. Myset efter är ju trots allt det bästa. Hoppas det inte blir så gruvligt kallt bara. Men i år ska jag ta med mig både överdragsbyxor och jacka.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0