Med en kopp i min hand!

Hinkar i mig en kopp med kaffe. Annie bestämde sig för att inte sova i går kväll.. hon var överallt. Ganska tålamodsprövande. Själv var jag tröttare än få och ville bara få sova.. Tillslut somnade hon i alla fall och sov nästan hela natten, men i vår säng såklart.. Ja det är inte alltid så lätt med de små. Heltidsjobb..

I dag har vi i alla fall haft en mysig förmiddag, fixat och donat. Nu sover hon i vagnen och jag passade på att rensa lite ogräs, innan den extrema kaffetörsten kom ;)

Helgen försvann innan den ens började.. fredagskvällen var det kvällsfika med vänner och sen en tur till majbrasan, men vi åkte hem innan det började. Var ju så sjukt kallt. I lördags var vi hos J & N i göteborg och såg även på lillebror som spelade bowling. I går var vi ute mest hela dagen. A fixade med veden och jag byggde ihop Annies sandlåda. Nu är det bara själva sanden som fattas. Hoppas det kan fixas i veckan. Blev bra i alla fall, bilder kommer senare. Grillade även med mamma och pappa och tog en sväng till Loviseholm. En toppen helg med andra ord.

Tror dock jag börjar bli allergisk. Har kännt av detta de senaste åren, men nu är det värre. Ögonen rinner och svider. Tips mottages gärna på receptfria med.

Ne resna lite till innan det är dags att fixa lunch till liten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara ögonbesvär? Isf Livostin ögondroppar. Vid nästäppa livostin nässpray, eller vid svårare besvär kortisonspray exv Rihnocort Aqua. Eller för sysmemisk effekt Cetirizin tabletter. (Men har man endast ögonbesvär räcker det med bara ögondroppar)

2010-05-03 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0