mycket tankar..

varför ska jag vara en grubblare. Orolig för allt och alla och tänker säkert 10 steg i förväg. Det är ju inte ens säkert att det inträffar, allt som jag grubblar på. Men men, betyder väl att jag bryr mig om och är rädd om er!

Måste erkänna att jag saknar mina "mamma vänner". Har ju under föräldraledigheten umgåtts och haft supertrevligt med flera mammor. Trist är att de nu börjat jobba. SAKNAR ER! Får väl bredda mitt umgänge ännu lite, för det finns ju flera som är hemma lixom jag.

I dag hade vi en seg förmiddag, gick och drog i pyjamas lääänge. Sen blev det in till Ed, träffa Carro & Evelina. Tog även ett varv runt sjön, OJ va blöt jag blev. Men skönt när det är gjort. Blev även en kvällspromenad som vi nyss kom in efter, nu slapp vi regnet.

Nu ska jag packa tradera saker och ev. lägga ut lite nytt. Rensa rensa rensa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0