Seriöst värre!

Precis kommit in efter en 5,5km lång jogging tur. Börjar ge lite resultat nu, men ännu orkar jag inte med hela rundan utan det blir några pauser med snabb gång i stället. Första gången tog det 42 min, nu är jag nere på 37. Nöjd!

Varit en väldigt lugn dag. Mest varit hemma å grejjat. Fixat lite i lillans rum och i trädgården. Annie är ju inne i nån "grin" period, tar såå på krafterna. Känner mig ganska trött bitvis om jag ska vara ärlig. Men hon är söt i alla fall. ;) Mamma var här en sväng på fika, mys. Tog oss en sväng in till Evelina oxå. ÅH va jag blr avis på deras nya kök. Kommer bli sååå fint. Vill oxå ha nytt!

Funderar på om man skulle ta å gå ut nästa helg, är ju nostalgin. Är det någon som är sugen?? Brukar ju bli kul!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen, ta på mig mjukiskläder och hälla upp ett glas vin. För i kväll blir det en hemmakväll..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0