Lisbeth Pipping

Var på en obeskrivligt bra föreläsning i dag, Lisbeth Pipping.
Mobbning var ämnet.
Väcker så mycket tankar, känslor & funderingar.
Får mig än en gång förstå att vårt jobb som lärare är otroligt viktigt!

Blev som jag hoppats på i förmiddag.
A hämtade virke och nu är steget runt däcket klart.
A sågade, Annie gav mig skruvar och jag skruvade in dem.
Vilket team vi är ;)

Hösten är verkligen här nu, regnet bara öser ner.
Jag har tänt massvis av ljus och sitter å kollar efter nya tyger till groventrén/tvättstugan.
Lite dåligt samvete över att jag inte gör ngt mer vettigt.

Annie fick ny mössa & nya vantar förut.
Köpta på Gullegrisen, älska Villervalla!


Är så glad att denna affär finns. Ni hittar dem även på nätet.
www.gullegrisen.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0