w o w

 Finaste kusinerna

Släng dig i väggen julen, påsken är min nya favorit helg!
Har verkligen haft några kanon dagar med familj & vänner.
Ätit på tok för mycket och halsat i mig lite väl mycket must. Men va f*n, gottigt var det.
Att solen varit närvarande hela helgen gör ju allt såå mycket bättre!

Kastade påskbrev med den sötaste flickan igår, hon tyckte det var kul att ge bort men var inte så noga med sina egna brev. Tror inte hon åt mer än 10 godisar på hela dan. Utan det bästa enligt Annie var påskpresenten från Evelina & Jonas. En söt påse med bamse bok och en vattenpistol. Ni ska bara veta va kul hon tyckte denna var, lekt med den både i dag och igår. Tack!

Påskaftons kväll firade jag och A i Bästorps Bygdegård. 30års kalas för David. Lyckad kväll som avslutades med ett frieri. Känslosam som man är rann tårarna, så otroligt fint! Är så glad för er skull

I dag har vi haft en slappar dag, deluxe! Frukost hos svärföräldrarna, morgonpromenad i Loviseholm å klappa hästarna. Förmiddagshäng på gräsmattan. Skogspromenad med lilla familjen. Middag i Säbyn med Värnamo-släkt och nu soffhäng med den finaste.

Som ni säkert förstår är jag otroligt nöjd med denna påsk och det bästa är ju att den inte är slut än.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0