13/2-2011





Svärmor hade med sig en vattenmelon hit förut, OJ vilka sommarkänslor jag fick.
Att få ha sånna underbara dagar vid Bövika som den ovan, underbart!
Men med tanke på vilken vinter vi har lär det väl dröja. Positivt är ju att man inte jobbar på hela sommaren :)

I dag har det hänt saker i badrummet, blir såå fint!
Jag och Annie har bakat, ovanligt. Sen har vi varit på playdate hos Liam. Även Benjamin var där och busade. Kul tyckte vi! Och gott, fikade med lite av varje :)
Kommer väl väga massor innan denna grav. är slut. Tur att jag vet att det går att få bort de.
Annies grav.kilon var ju borta innan förra sommren, knappt ett år. Så det är väl godtagbart.

Ne nu blir det sängen, upp innan tuppen i morrn.
Efter jobbet satsar vi nog på en liten familjetur.

GONATT!


Kommentarer
Postat av: M.

Fan va smal brun och snygg då! Precis motsatsen jag känner mej just nu :)

2011-02-14 @ 18:36:44
URL: http://larinaldo.blogg.se/
Postat av: HEnny

Då ja, totala motsatsen till nu.. men satsar på beach 2012 :) Tack för mysig fika & lek i söndags KRAM

2011-02-14 @ 19:06:05
Postat av: Anonym

Men hallå du e gravid! :)

Tack själva! Gör vi gärna om snart igen.

KRAM

2011-02-17 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0