mys med den finaste

 

 Maj 2010

Sitter just nu uppkrupen i soffan med en liten sötis tätt intill, en filt över benen och en liten hand på min mage.
Jag och Annie har mys framför, ja gissa om ni kan. Pippi... Annie älskar det!
Efter förskola och jobb åkte vi till Säbyn?? Fick middag och fika, en underbar eftermiddag.
Så skönt att bli lite bortskämd och slippa laga mat.
Kollade in övervåningen oxå, blir så sjukt fint. Vill oxå ha lite större hus med mer möjligheter. Men visserligen räcker det mer än väl att försöka ha det iordning och välstädat i mitt lilla :)

Föresten, bara en arbetsdag kvar till sportlovet. Känns ju heeelt ok!
Dags att planera in lite roliga aktiviteter kanske.
Pratade med S & C om bio med våra små, kan ju bli en upplevelse :)
Sen hoppas jag på en dotter/mamma/mormor tur, var vet jag inte än men det ska vi väl kunna klura ut.

Ne nu ska jag återgå till den finaste igen




Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande med Bio :) Ska bli skoj!

2011-02-24 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0