stackars lilla pyre!

När min lilla tjej får ont får också jag ont.
I dag ramlade hon ner för en bänk när jag hämtade henne på räven.
Landade på örat och fick såå ont. Aldrig hört henne gråta så mycket.
Jag blev livrädd men efter några timmars gos hemma i soffan somnade hon tillslut och sov på min mage.
Vaknade pigg och glad, lilla hjärtat vad hon skrämde mig.

Kvällen har jag och Annie spenderat med att fira Alfred på 3års dagen.
Där bjöds det på goda pajer och cheesecake, mätt som skräcken nu :)
Fick även gosa lite med lille Vinston, oj va bebis sjuka vi blev. Både jag & Annie.
Hon var så duktig och klappade fint, höll handen och gav nappen.
En mysig kväll med andra ord.

Nu blir det lite soffhäng och inväntan av A som är å bowlar.

I morrn ska det fogas, wieeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0