38 + 2

I dag har jag verkligen ingen bra dag... Trött, grinig och allmänt negativ.
Fyy va trött man blir på sig själv sånna dagar, men känner mig så sliten.
Är så sugen på att gå en lååång promenad i skogen, kunna leka med Annie som jag vill, kunna cykla och allt annat man kommer på nu när man är stor som ett hus. Gick till postlådan & tillbaka i dag, sen fick jag lägga mig. Mina fogar knakar rejält.
Så nu har jag klagat klart! Bara tvungen att få ur mig det!

Hela dagen har inte varit skrot dock. Pappa ringde och bjöd på middag, han föreslog kyckling men eftersom jag inte klarar av det nu under grav. så gjorde han en mossaka. TACK pappa!
När jag och Annie kom hem bakade vi en omgång snoddas, Annie fixade dekorationen, massvis med strössel!

Nu sover lillan och A är på väg hem från jobbet.
Själv landar jag i soffan och tänkte beställa lite kläder från HM´s rea.
Vem vet kanske gör jag några fynd :)

Denna vill jag ha i alla fall

75:- är löjligt billigt!

Klänning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0