h j ä l p l ö s



Det är så här jag vill se min favorittjej. Full i bus & energi!
Nu ligger hon helt utslagen i soffan bredvid mig, nära 40 graders feber hela dan i går och i natt nästan 41, tur det finns alvedon som tar bort det en stund i alla fall. Men fy f*n vad man känner sig hjälplös när de små är sjuka. Det måste vara det värsta som finns. Hoppas hon snart piggnar på!
Så slutet på veckan blev inte riktigt som vi tänkt, inget bebisgos med lilla F, ingen lekdejt med Cissi & Alfons och inget firande av Agnes & Hanna. I stället sitter/ligger vi i soffan och ser på Pippi å pusslar pippipussel när energin kommer för en stund!

Nu hoppas vi på att lillan ska somna så jag kan få ta en välbehövlig dusch och kanske få ngt i magen.

Kommer en uppdaterad gissningslista oxå, KUL att fler gissar :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0