j o r d g u b b s k o m a



Funderar på om det finns ngt godare just nu.
Var inne å handlade då jag såg att de sålde gårdagens askar för 15:- billigare är väl svårt att hitta. Å jag skulle "bara smaka en" tjena, nästan hela asken är slut. Jaja, BM blir väl nöjd, det är ju tydligen mutcho järn i gubbarna.
I dag är planerna väldigt enkla, som vanligt med andra ord. Orkar ju knappt röra på mig längre. Alla extrakilon känns heeela tiden. Nu blir det lite vila, med fötterna i högläge! Sen en dejt med mina fina flickor. När lillan kommer hem ska vi dega, det lovade jag redan vid frukosten. I dag väckte sötisen mig med att fråga om vi skulle åka bil till Helena (hennes fröken), oj vad hon kommer sakna henne i sommar.
I kväll är det oxå sommaravslutning med alla rävar och deras familjer, så då ska vi till älgparken. Blir kul det! Annie undrade dock om vi skulle äta upp älgarna, vi äter ju mycket älgkött här hemma så det är väl iof inte så konstigt att hon frågar.

Ne nu ska jag trycka i mig lite fler röda söta gubbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0