♥ l y c k o r u s ♥

Vilket underbart uppvaknande jag fick i dag.
Strax innan halv sju ringde mobilen (som jag kollat x antal ggr i natt)
Evelina & Jonas dotter är här. Vilken lycka!
Å hon är så söt, lääängtar ihjäl mig efter att få träffa henne.
Annie var väldigt bestämd över att hon skulle köpa present till Ninas bebis, å hon visste precis vad hon skulle ha. *ler* Berättar sen, vet ju att E & J läser bloggen.

Tänkte fortsätta denna underbara fredag med en fika med Marie :)
I kväll blir det fredagsmys med räkor, Annie önskade sig pommes i stället, idéer.

Så ni förstår vilken start jag fick på min helg.
Dock är jag mer tankspridd än vanligt, brände en plåt med muffins och misslyckades med en tårtbotten, men vad gör väl det :/

Ha en riktigt fin fredag!


Annie med sina fina gudföräldrar! Å tänk nu har de en egen liten skrutt,  GRATTIS igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0