Trött med nöjd!



Vilken tur vi hade med vädret i dag, helt underbart!

Annies fina kompisar med föräldrar var här och firade vår bästaste tjej.
Hon fick sååå mycket fina saker, Pippi på nästan allt. Tror ni hon var lycklig eller?
Nu nu i eftermiddag har vi lekt med alla saker om vart annat, tack snälla ni ♥

I dag är det mindre än två veckor kvar till BF och jag börjar bli en aning trött på att vara så stor, och att ha så ont nästan hela tiden. Förut grät jag av smärtan, hoppas verkligen inte jag går över alltför många dagar.

Nu ska jag äta lite jordgubbar, BM rekomenderade ju det, mkt järn! Dock sitter mina gubbar på en tårtbit, men vad gör väl det :/ I morrn väntas besök hos bm och sen vet jag inte vad vi hittar på.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0