full

O j*ar va mätt jag är nu, får inte ens i mig en smula till.
Var inte alls sugen på ngn varm lunch i dag så det blev keso å en fruktsallad  på banan, päron, äpple & jordgubbar. Så sinnessjukt gott! Åt dock lite för mycket :)

I dag har ju värmen kommit tillbaka, äntligen säger många. Å vanligtvis skulle jag oxå vara överlycklig. Dock känner jag redan av det så mina fötter svullnat upp till det dubbla :/
Men visst är det underbart i alla fall, helgen ska ju oxå bli fin, vilket passar kanon då vi får båten i morrn. Kuligt!

Vart på en shoppingtur i alla våra affärer i dag. Kom hem med ännu fler sommar-blommor, ljus kuddfodral & tyg från Em, samt lite smått å gott till den där väskan A vill att jag ska packa snart :)

Ne nu ska jag ta å bädda ner mig i sängen, hade hellre gått ut å grejjat med bättre å ta vara på tiden sen när lillan är hemma. Så God Natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0