måndagen försvann



Hjälp va fort denna dagen gått, timmarna bara försvann.
Vart hos BM och lyssnat på pyret, lät så bra så.
Mitt blodvärde var dock inget att hurra för så nu blir det att knapra järntabletter.
Pyret hade fixerat sig så nu är h*n redo :)
Vart på IUP-samtal för Annie oxå, blir så stolt när man får höra fina saker om sitt barn, obeskrivlig känsla.
Även kul att kunna berätta hur mycket Annie verkligen älskar sin förskola, hurrar ju de dagar jag säger att hon ska dit, lycka!

Eftermiddagen avslutades med rabarberkaka och kaffe å besök av Evelina & Jonas.
Annie har tjatat länge om " Jaa Nina" (min Evelina), hon har tom döpt en nalle till Nina, gullunge!

Fått in lite mer gissningar i dag så här kommer en uppdaterad lista :) Lite kul att både Marie & Evelina gissat på den 27 :)

Marika: 22 juni - tjej - 52cm - 4180g

Callo:  24 juni - tjej -  53cm - 4560g 

Jossan: 25 juni - tjej -

Evelina : 27 juni - tjej - 52cm - 4100 g

Marie: 27 juni -  kille (såklart) - 53cm -  4600 g

Annelie: 3 juli - pojke - 52cm - 4280g

Det är verkligen såå kul å se vad ni tror!

Jag har ju en egen gissning fast på E & J bebis :)
Jag tror att den 26 juni (fyra dagar över tiden) föds er dotter, 3980g och 51 cm lång

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja men då ses vi ju där nere då, trevligt!

2011-05-31 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0