underbara dag

 Juni 2010

Vill ha nya båten NUUU!! Längtar ihjäl mig!


I dag har jag och lillan haft en kanon dag.
Fredagsfikat på jobbet, putsat lite fönster, vila för mig och sov för Annie, sen sydde jag lite på nya gardiner till köket och fröken pärlade. I dag har hon även varit torr nästan hela dan, duktiga flicka!
Nu väntar vi på vårt stora hjärta, sen blir det middag på Tjuren, bra start på fredagsmyset.

I helgen har vi inga störe planer, tar de som de kommer. Goast så! Men bjuder gärna på fika om nån har vägarna förbi :) Kanske kanske tar jag & Annie en tur i morrn och handlar lite blommor. Men som sagt vi får se...

Beställde en kul sak förut.. förhoppningsvis kommer den till veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0