d r ö m m a r

 

Jepp i dag har jag bakat drömmar till lilla Frejas dop. Hoppas nu att gästerna ska gilla dem :)
Dopet är btw på söndag och jag har STORA klädproblem, som vanligt tänker ni som känner mig men denna gången är det verkligen på allvar. Har verkligen inget som passar. Jag ju fått den stora äran att få bli gudmor till sötnosen oxå, så ska ju vara med framme i kyrkan. Nopp, en sväng till stan får det bli på lördag :)

Nu ska jag snart åka å hämta min lilla prinsessa och så ska vi vidare till Evelina en sväng. Annie hade paket att lämna, sötis!
I eftermiddag åker vi till Säbyn där det vankas middag, looovely!

Kram på er i regnet!


Kommentarer
Postat av: Evelina

TACK så jättemycket!!

2011-09-21 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0