härliga höst

Med hösten kommer rutiner, med rutiner kommer välmående, med välmående kommer glädje!
Så, det betyder att jag är glad :)

Är verkligen en planeringsmänniska och på något sätt älskar jag rutiner, allt blir så mycket lättare då!
I går åkte jag till Strömstad å viktväktarna för att ta tag i den biten. Har 5 kilo till målvikt och ytterligare några om jag ska bli riktigt nöjd, vilket jag ska sträva efter. Men först tar vi 5. Känner mig taggad och är övertygad om att det ska gå, har ju gjort det förut. Ska bli kul att prova lite nya goda recept, vilket alla här hemma uppskattar!

I dag är det som alla andra dagar dags att röjja undan lite här hemma, gäller å passa på när Annie är på räven och när Ville sover.
Sen ska jag på date med Evelina å Carro.
När Annie kommer hem blir det utelek å lite trädgårdsfix.
En underbar dag med andra ord!



Hösten 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0